Nederlandse les voor volwassenen

CBS De Ontmoeting vindt contact met ouders heel belangrijk. Hiervoor is het noodzakelijk dat ouders en school elkaar kunnen begrijpen. Daarom raden wij ouders die de Nederlands taal nog niet beheersen aan om Nederlandse les te volgen. Hier leert u de Nederlandse taal beter begrijpen en spreken. De lessen worden gratis verzorgd door docenten van Taal in de Buurt in Wijkcentrum Cromvlietplein 120. Dit is op 2 minuten loopafstand van onze school.

Gratis aanmelden

Wilt u zich aanmelden voor Nederlandse les? U bent welkom om op ieder moment binnen te lopen in Wijkcentrum Cromvlietplein 120. U kunt hier vragen naar de Nederlandse lessen en de medewerker zal met u een afspraak maken voor een intake. Er zijn mensen aanwezig die Turks, Arabisch, Engels en Spaans spreken. Tijdens de intake wordt gekeken op welk taalniveau u zit, zodat u kunt starten met de juiste cursus.